Klacht: Onbeschofte manier van te woord staan en onjuiste informatie

op 24 februari 2018 over BJK Gerechtsdeurwaarders in de categorie Deurwaarders

Onlangs een brief van BJK gekregen met betrekking tot een ‘zogenaamde’ studieschuld met betrekking tot het lesgeld vanuit de DUO die over het jaar 2015/2016 zou gaan, en waarover ik nu pas gecontacteerd ben. Naast het feit dat ik geen schuld bij de DUO heb staan ben ik onbeschoft te woord gestaan. Ik belde om opheldering te krijgen – nadat ik mijn verhaal uitgelegd had- en er werd direct mij toegebeten ‘wat ik nou in godsnaam wilde weten’ toen ik vervolgens aangaf nooit benaderd te zijn door BJK zelf of de DUO werd mij verweten dat ik aan het liegen was, de DUO zelf maar moest bellen en hij geen zin had in een discussie. Meneer beweerde dat ik gemaild ben, brieven ontvangen heb en zelfs al eerder belcontact gehad zou hebben, dit is echter NOOIT gebeurd maar ik word ondanks dat voor leugenaar uitgemaakt door de desbetreffende meneer. Ik vind het te smakeloos voor woorden.

Als ze vriendelijke, geduldige medewerkers aan de telefoon laten die respectvol kunnen omgaan met de persoon die belt i.p.v. ze namen te geven die door een werknemer niet gepast zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door sylketerpstra96