Klacht: Onbeschofte Manager en beveiliging

op 04 september 2016 over PATHE in de categorie Bioscopen & Theaters

Hallo Allen,

Ik en mijn broertje, 2 zussen en 2 nichtjes van 16 & 17 jaar waren vandaag naar Pathé spuimartk geweest om de film Mechanic Resurrection te zien 16+ FILM.. We hadden netjes onze kaartjes gehaald beneden.. Eenmaal boven bij de kaartjes controleren moest me nichtje zich legitiemeren maar dat kon ze niet omdat ze der ID niet bij zich had. De jonge man zei tegen ons dat we bij de kassa ons geld terug kon krijgen.. Teleurgesteld dat we de film niet konden zien liepen we naar de kassa om geld terug te krijgen. Bij de kassa kregen we te horen dat je bij Pathé GEEN geld terug krijgt maar een vrijkaart. We gingen daar niet mee akkoord en de manager werd erbij gehaald.. De manager kwam ons te woord en die zei gelijk al ‘mijn collega had niet gezegd dat jullie geld terug kon krijgen’ dus met andere woorden wij aan het liegen waren om ons geld terug te krijgen.. We rijden van zoetermeer naar den haag om een film te gaan kijken en vervolgens om ons geld terug te vragen.. Waar is de logica ? Wij werden echt zeer onvredelijk behandeld en de deur gewezen met vrijkaarten. 1 van de 2 beveiliging (in zwarte pak) deed zijn werk goed en behandelde ons als mensen.. Ik hoop voor jullie allen dat alles goed gaat als jullie een film willen gaan kijken in Pathé Spuimarkt! Zo niet, word je zonder pardon de deur gewezen

Personeel van Pathé Spuimarkt mensen behandeld als mensen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PATHE

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PATHE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GilbertP