Klacht: Onbeschofte koerier

Vandaag zou mijn telefoon van tele2 geleverd worden! Om kwart voor 11 belde de koerier dat hij eraan kwam. Zoals afgesproken stonden wij beneden aan de flat. Na 3 kwartier wachten zijn we weer naar boven gegaan. Ik was mijn telefoon vergeten mee naar beneden te nemen en mijn man was hem gelijk gaan halen! De koerier had toen 2x gebeld met een tussenpoos van 2 minuten. Wij hebben gelijk de koerier terug gebeld. Even later een sms gestuurd en nogmaals een keer gebeld. Meneer wilde het pakje niet meer brengen omdat hij de straat niet kon vinden!!!!
Ondertussen was het nog steeds binnen de aflevertijd. Toen ik hem vroeg om het pakje alsnog te leveren werd mij verteld dat ik niks te eisen had en de telefoon werd uit gedrukt!!! Dat de koerier de weg niet weet is niet mijn schuld. Graag zou ik alsnog vandaag mijn pakje geleverd zien! Boven gekomen zag ik op mijn e-mail dat oom 11:11 uur alweer een mail stond om een nieuwe afspraak te maken. De aflevertijden lagen tussen
9:48 en 11:48 uur. Schandalig hoe hier met klanten wordt omgegaan!

Wanneer het bestelde alsnog vandaag geleverd wordt met de excuses van de koerier. Dat is het minst wat er verwacht kan worden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

1 maand geleden - Dank je wel Robin

Reactie van de melder van de klacht Yvonne Van Barneveld

1 maand geleden - Helaas nog steeds geen reactie/levering van OPD!

Bericht van Online Pakket Dienst

1 maand geleden - Goedenavond Yvonne, Excuus voor de late reactie! Erg vervelend om te lezen dat de levering helemaal niet juist is gegaan. Heb je misschien een ordernummer voor mij? Zodat wij de juiste gegevens erbij kan nemen. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Online Pakket Dienst

Reactie van de melder van de klacht Yvonne Van Barneveld

1 maand geleden - Ordernummer: T2-0001067453 Ik ben benieuwd of de koerier vandaag wel mijn adres kan vinden ondanks de weg opbreking.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 03 juli 2017 om 14:15 geantwoord

Goedemiddag Yvonne,

Ik zie dat het pakket vandaag alsnog geleverd is door onze koerier. Ik heb deze ook nog gesproken en hij gaf aan dat het inderdaad niet moeilijk was om het adres te vinden. Ik wens je veel plezier met je bestelling en alsnog excuses voor het ongemak.

Online Pakket Dienst

Heeft op 04 juli 2017 om 09:45 geantwoord

Toch weer jammer dat er ook nu niet meer gereageerd wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Van Barneveld