Klacht: onbeschofte klantenservice

op 21 februari 2018 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

ik wacht al meer dan 2 maanden voor dat ik me spullen ontvangen heb. Bij het bellen van de klantenservice om te vragen waar me producten blijven wodt ik naar postnl verwezen of weten ze niet wat wat er aan de hand is. Nu ik een paar keergebeld heb om te vragen waar mijn producten zijn en ik alles wil annuleren wordt de horen er op gegooid of wordt ik uren in de wacht gezet en wordt daarna de horen er op gezet. ik baal dan enorm dat ik zaken heb gedaan met otto. Het is al bijna 3 maanden en ik heb nogsteeds me spullen niet of me geld terug gekregen. Pas aub op met deze oplichtersbedrijf.

ik doe nooit meer zaken met dit bedrijf. Ze zouden zich moeten schamen. ik ben tevreden wanneer ze me geld terug geven. Hopelijk kunnen ze een aantal gesprekken terug luisteren wat voor waardeloze klantenservice/medewerkers ze hebben in het bedrijf dan snapt misschien dit bedrijf wat voor bloed ze onder de nagels ze kunnen halen bij klanten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 21 februari 2018 om 14:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Meljari