Klacht: Onbeschofte en ongevraagde telefoontjes

SPT op 20 oktober 2020 over Nationale Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Ik word meerdere malen per maand gebeld door de Nationale Energie Vergelijker. Soms wordt er opgehangen voordat ik kan opnemen. Als ik iemand aan de telefoon krijg, is de ene medewerker nog onbeschofter dan de andere. De vraag is steeds of ik mijn energiecontract wilt omzetten en men beweert hierover in een eerder stadium contact met mij gehad te hebben, maar dat is helemaal niet waar. Ik sta – vanwege deze lieden – in het bel-me-niet-register, maar zij zeggen dat ze daar, vanwege mijn registratie bij de KvK, geen boodschap aan hebben. Vaak heb ik via de telefoon aangegeven dat ik niet meer gebeld wil worden, desondanks blijven ze bellen. Als ik het nummer blokkeer, bellen ze van een ander nummer terug.

Als ik nooit meer gebeld word door Nationale Energie Vergelijker.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Energie Vergelijker over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Energie Vergelijker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door SPT