Klacht: onbeschofte conducteur

op 09 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week woensdag op 31 augustus reisde ik om 19.53 met de IC van Utrecht naar Veenendaal de Klomp. In de Klomp aangekomen moesten er veel reizigers uitstappen. De conducteur floot terwijl er nog mensen in de coupe waren die uit wilden stappen waaronder ik. Ik kwam dus tussen de deur te zitten met uiteindelijk een voet waar mijn slipper afviel. Medereizigers hielpen me eruit. Ook loop ik door een operatie nog op krukken. De conducteur kwam erbij en die ging direct defensief zijn, ik had het niet gezien bla bla en hield zich vervolgens bezig met zijn telefoon. Hij verontschuldigde zich niet eens want hij had het niet gezien. Als je nog mensen uit de trein ziet stappen dan wacht je toch met fluiten? Dit was een hele gevaarlijke situatie die door medereizigers is opgelost door mij naar binnen te trekken. De ongemanierdheid van deze conducteur vind ik ontoelaatbaar. De NS is een dienstverlenend bedrijf waarin dergelijke dingen niet kunnen gebeuren. Ik reis regelmatig met de trein en ontmoet ook aardige conducteurs maar dit was echt een stuk sjagrijn. Geen verontschuldiging kon eraf. Stel dat ik met een van mijn kleinkinderen had gereisd, dat had een ramp betekend. Mijn medereiziger een vluchteling stond wel op het perron en zag mij wegrijden. Die kon dat ook niet handelen.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht een verontschuldiging en 2 gratis reizen kaartjes, dat moet eraf kunnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 oktober 2016 om 07:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door pieschinees