Klacht: Onbeschofte conducteur!

op 02 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanavond 2 September de Arriva trein gepakt om 20:40 van Gorinchem naar Dordrecht.
Ik moest rennen met vouwfiets om trein te halen (rennend en dus niet fietsend)
Eenmaal binnen in de trein begon dit heerschap mij een reprimande te geven hoe ik het in mijn hoofd haalde de regels te omzeilen!
Vouwde dus mijn vouwfiets pas in de trein in!
Ik zei dat ik niet wist dat dat niet mocht waarnaar deze man dreigde mij uit de trein te gooien!
Nare en afschuwelijk om mee te maken incident.
Dit échte nog nooit meegemaakt, zowel bij Arriva niet als bij de NS.
Ben hier echt kwaad om!

Hoop deze man die duidelijk geen plezier heeft op deze route nooit meer tegen te komen!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 02 september 2018 om 22:53 geantwoord

Beste Bozeklant01,

Wat jammer om te lezen dat je dit ervaren hebt. Ik kan me voorstellen dat je hier helemaal niet tevreden over bent.

Ik ga je klacht doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling. Ik ga de verantwoordelijke afdeling verzoeken de situatie met de betreffende medewerker te bespreken. Dit gesprek vindt plaats op basis van hoor en wederhoor. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva