Klacht: Onbeschofte chauffeur

op 07 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Maastricht, bus 3 naar wolder, paar min geleden om 08.45 06-02-2018. Ik checkte me paar sec. Eerder uit dan dat we stopten, meneer kjkt mij heel boos aan. Ik wil uitstappen vooraan, meneer zou kunnen zeggen je kunt beter acher uitstappen. Maar nee, meneer kijkt mij vies aan en maakt een stom geluid en n diepe zucht en doet dan pas open. Sorry maar zulke mensen horen niet achter het stuur

Deze ochtend is er niks tevreden

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 07 februari 2018 om 14:11 geantwoord

Beste kkkpoak,

Jammer dat de chauffeur dit niet netjes heeft willen melden of uitleggen.
Uitchecken voordat de bus gestopt is bij de halte mag inderdaad niet. Dit omdat niet altijd het apparatuur al op de juiste halte staat.

Ook is voor uitstappen niet toegestaan. De voordeur is voor instappers en bij hoge uitzondering zal op instructie van de chauffeur voorin uitgestapt mogen worden, bijvoorbeeld bij drukte of iemand die slecht ter been is.

Ik zal je feedback over de manier waarop het gemeld (of niet gemeld) werd intern doorsturen.

Groet, Zoë
Webcareteam Arriva

Heeft op 07 februari 2018 om 20:08 geantwoord

Ik begrijp het maar zulke chagrijnige mensen vind ik niet thuishoren achter het stuur. Staat helemaal nergens in de bus wat je wel en niet in de bus mag doen zoals uitstappen en dat had hij me wel kunnen vertellen in plaats van boos kijken en diep zuchten waar iedereen bij is.

Alle klachten die gemeld zijn door Kkkkpoak