Klacht: Onbeschofte chauffeur

op 24 september 2016 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag (24 september 2016) ingestapt bij halte winkelcentrum Paddepoel op lijn 9 richting station Noord. Bij station Noord aangekomen om ongeveer 17.45 uur bleef ik in de bus zitten want ik wist niet dat de bus niet verder reed. Toen ik de chauffeur vroeg of de bus waarin ik zat naar het Hoofdstation ging kreeg ik geen antwoord en de chauffeur stapt uit de bus zonder antwoord te geven. Ik stap ook de bus uit en vroeg hem of hij verstaan had wat ik hem vroeg. Hij mompelde ongeïnteresseerd wat terwijl hij met zijn mobieltje bezig was. Ik verstond dat gemompel van hem niet en vroeg hem nogmaals of de bus naar het Hoofdstation gaat. Zonder me aan te kijken zei hij op een geïrriteerde manier “nee” terwijl hij gewoon door op zijn mobieltje stond te tikken. Deze chauffeur moet nodig een klantvriendelijkheidscursus volgen. Ten eerste had hij mij antwoord moetengeven op mijn eerste vraag en niet zomaar de bus uitlopen en ten tweede had hij mij kunnen zeggen welke bus wel naar het Hoofdstation ging. De buschauffeurs die bij het Gemeentelijk Vervoerbedrijf Groningen gewerkt hebben waren altijd klantvriendelijk en aardig maar wat er nu allemaal bij is gekomen zijn dat zeker niet. Deze buschauffeur is hier het voorbeeld van.

ik ben tevreden als deze buschauffeur op zijn onbeschofte gedrag wordt aangesproken en dat het tot zijn hersenen doordringt dat hij als buschauffeur klantvriendelijk behoort te zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mvogel