Klacht: Onbeschofte buschauffeur

op 17 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moest rennen om de bus te halen, dat zag de buschauffeur zelf ook. Zijn deuren waren echter nog gewoon open dus wilde ik uitgeput naar binnen lopen, maar toen werd er tegen mij (op een erg denigrerende en vervelende toon) geroepen dat er geen eten mee naar binnen mocht. Ik kreeg geen kans om het in mijn tas te stoppen. Hij deed gewoon snel de deuren dicht en reed hard weg. Het was bus 6 in Leiden die rond 16:50 vertrok vanaf Leiden Centraal.

Dat de buschauffeur aangesproken wordt op zijn vervelende instelling. Hij had het ook gewoon rustig op een normale toon kunnen zeggen of mij de tijd kunnen geven het in mijn tas te stoppen. In plaats daarvan reed hij gewoon keihard weg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 september 2018 om 19:00 geantwoord

Beste lararose,

U geeft aan dat u niet tevreden bent over het gedrag van de chauffeur van lijn 6 vanaf Leiden CS vanmiddag om 16.50 uur omdat hij u niet de kans gaf om uw eten op te bergen voordat hij vertrok. Wat jammer om te lezen dat u dit heeft ervaren. Dit vinden wij vervelend en wij bieden u hiervoor onze excuses aan.
Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Uw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Zoé
Medewerker Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door lararose