Mijn Klacht:
De DHL-bezorger belt aan en ik zeg dat het de vijfde verdieping is (met lift), vervolgens duurt het een tijdje voordat ik weer iets hoor.
Dan belt de bezorger een minuut aan bij mijn voordeur en schreeuwt naar mij dat hij had gezegd dat hij het pakketje in de lift zou zetten en dat ik het niet heb opgehaald. Dus ik zeg sorry, dat heb ik niet begrepen. Hij gooit het pakketje naar me toe en vertrekt.
Ik vond het echt heel vreemd en ongemanierd.
Gewenste Oplossing:
Als deze bezorger te horen krijgt dat je niet op deze manier met mensen omgaat en dat beleefdheid wordt verwacht.

