Klacht: Onbeschofte beveiliger/onterecht staande gehouden

op 14 mei 2016 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Vandaag ben ik in de primark in den haag onterecht beschuldigd van diefstal. Buiten dat feit, ben ik door maar liefst vijf beveiligers gesommeerd mee te lopen. Waarvan 1 beveiliger o.a. ‘Hou je bek’ en ‘je weet fucking wel waarom je mee moet’ en ‘ slinkse trut, tegen mij schreeuwde. Vervolgens heb ik drie kwartier in een hok moeten zitten en kreeg ik een soort kruisverhoor van deze agressieve meneer. Ik ben van schrik vergeten zijn naam te vragen. Ze beweerde dat ik raar bezig was in de winkel en ze mij kwijt waren. Dat was dus toen ik bij de kassa af stond te rekenen! Uiteindelijk heeft geen van de beveiligers naar mijn bonnen gekeken en kon de agressieve beveliger mij geen excuses aanbieden. Tot dat ik uit de winkel was en hij buiten beeld van de camera mij wel excuses kwam aanbieden. Ik voel me vernederd, gekwetst, boos en onheus bejegend.

Ik kan dit niet snel loslaten en voel me vooral gekwetst. Tevreden zal ik niet snel zijn. Ik zit er zelfs nog over na te denken aangifte te doen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mzon