Klacht: Onbeschofte bejegening medewerker

op 15 augustus 2016 over Antera Incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een goed contact bij Antera met dhr van Engelen. Deze mijnheer is nu op vakantie, en ik kreeg een collega van hem aan de lijn. Deze was grof, onbeschoft en intimiderend terwijl ik alleen de vraag had waarom het gestorte bedrag na vier dagen niet was bijgeboekt.

Deze man is niet geschikt voor zijn werk, kan niet met mensen omgaan zoals de meeste medewerkers van dit bedrijf. Dit bedrijf moet eigenlijk onderzocht worden door een onpartijdige bedrijf.

Ook belt men maar zo via de werkgever naar de klant. Erg onbeschoft en mijn inziens in strijd met de wetgeving op de privacy.

Gewenste Oplossing:

Wanneer deze medewerkers een cursus sociale vaardigheden volgen en zich hier ook naar gedragen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Antera Incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Antera Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Friesland 1