Klacht: onbeschofte behandeling

op 04 juni 2016 over Aldi in de categorie Supermarkten

Zojuist boodschappen gedaan bij Aldi Drunen. In de rij bij de kassa stond een mevrouw voor mij. De dame van de kassa was op haar gemak aan het vullen in de winkel. Ik had daardoor ruimschoots de tijd mijn boodschappen op de band te leggen. Uiteindelijk nadat er nog 2 mensen in de rij bijgekomen waren, vond de kassa medewerkster toch de moed om naar de kassa te komen. En omdat er natuurlijk nu 4 mensen stonden had deze madam haast. De vrouw voor mij werd echt afgesnauwd. Ze was de boodschappen wat naar voren aan het leggen, en toen werd ze op een hele onbeschofte manier aangesproken om door te lopen. De betreffende mevrouw was aan het uitleggen dat ze vandaag voor de eerste keer weer buiten was, maar daar werd nog niet eens naar geluisterd. Het antwoord wat ze kreeg was het is €14,92. Nogmaals probeert die mevrouw iets te vertellen, maar weer geen respons. Toen was ik aan de beurt. Ik had netjes mijn boodschappen op de band gelegd behalve de blikjes drinken, daar had ik van ieder 1 neergezet net als van de pakken melk die ik had. Toen moest ik ook nog even gecorrigeerd worden want met de blikjes dat mocht wel, maar de melk moet ik volgende keer op de band leggen. Ik geef aan dat dit op hetzelfde neerkomt als de blikjes fris. Nou toen moest deze onbeschofte trien (Henriëtte filiaal Drunen) mij even vertellen waarom ik dat dan niet met het afwasmiddel gedaan had, immers daar had ik er ook 3 van. Ja allemaal verschillende geuren, deelde ik haar mee. Waarop ik aangaf laat maar zitten. Ik heb betaald en niets meer gezegd. Zo ga je toch niet met mensen om, echt belachelijk dit. Buiten heb ik nog even met de mevrouw die in een scootmobiel bleek te zitten staan praten. Ze gaf aan dat deze dame altijd zo onvriendelijk is. Omdat blijkbaar niemand hiervoor opkomt, vind ik het nodig dat hier iets mee gedaan word. Zoiets is gewoon bij de beesten af.

Als deze onbeschofte dame aangepakt word op haar onbeschofte gedrag naar klanten toe, met bijvoorbeeld een officiële waarschuwing. Dan weet ze zelf eens hoe het is om zo behandeld te worden.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vanloon1