Klacht: onbeschoft reisverwijzer

op 19 augustus 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

geachte ns ik had er ook al over gebeld rond 1815 had ik iemand van de klantenservice aan de telefoon.
maar ik wil het toch ook nog per mail doen en hoop dat er wat aan gedaan word.
rond 1630 / 1700 kwam ik bij den Bosch aan en de treinen van den Bosch naar Utrecht reden niet dus ik moest met een bus van den Bosch naar Utrecht maar ik zag de bussen staan en wou daar naar toe rennen plotseling riep er een man die ingezet word door de ns met een geel jasje ik weet niet hoe ik zulke mensen moet noemen reisinformatie heer die je de weg wijst als de treinen niet rijden waar je de bus kan pakken die man begon zo tekeer tegen mij te gaan van terug terug kom terug ik schrok er gewoon van. die heer stond in Den Bosch bij de Burger King hij had grijs haar en had zich ook niet geschoren had een witte baard. De incident gebeurde rond 1630 /1700 dhr stond in Den Bosch naast de Burger King.
Verder vind ik dat niet kunnen jullie hebben genoeg informatie op tevondrrzoeken wie ik bedoel.Want ze worden door jullie ingehuurd.

waneer dhr aangesproken is en als ik hoor wat de resultaat is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jonatha