Klacht: onbeschoft personeel en vieze kamer

op 27 april 2017 over Hotels in de categorie Horeca

Bij het inchecken bot gegroet door de medewerkster. aangegeven dat ik een kamer heb gereserveerd. meteen werd er gezegd inchecken is om 3uur?? niey wetend dat ik horeca ervaringen heb en dondersgoed weet hoe hotels te werk gaan. meteen met de dane in discussie gegaan
vervolgens kon ik me wel om 12 uur inchecken maar met de kosten van 7.50.. belachelijk. toch maar gedaab ivm met veel reizen. alsof het personeel niet erg genoeg was. was de kamer aan de beurt. een kleine krap kamertje. met 3 grote ramen en iederee naar binnen kon kijken? dus moesten de gordijnen omlaag dus zit je in een donkere kamer. plafond onbeschilderd en beschimmeld. airco was te luid!! je hoorde alles en iedereen. tv te klein en te hoog geplaatst. geen thee koffie voorzieningen. badkamer super smal. geen fohn. geen douchecap etc.. in 1 woord waardeloos. zal er nooit meer komen en het ook niemand aanraden. dom van mij dat ik geen fotos heb gemaakt

niet

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotels

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ontevreden2345