Klacht: Onbeschoft personeel

op 26 juli 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik heb een klacht over het nieuwe personeel bij het Kruidvat in Woerden aan de Molenvlietbrink.
Ik ben 2x teruggegaan met een duur oogpotlood van Maybelline. Ze werkten beiden niet, dus kreeg ik de 1e keer een nieuwe, daarna heb ik eerst de klantenservice gebeld: ik kreeg de 2e keer de helft van mijn geld terug omdat ik dat potlood indertijd in de actie van: 1 plus 1 gratis heb gekocht.
Bij de kassa aangekomen bleek dat inderdaad in hun systeem te staan maar er werd mij toe gebeten: ” Je zou toch maandagmiddag komen?” Ik zei dat ik dat niet afgesproken had met de dame van de klantenservice. Toen:” Volgende keer eerst hier komen aan de kassa.” Ik zei: ” Ja, normaal gesproken wel, maar het staat nu toch in jullie systeem?!” Zij:” dat kan ik niet meteen zien in het systeem, snap JE?” Ze had het verdorie net daarvoor zelf voorgelezen vanuit dat systeem! Ik werd daarop heel bot en onbeschoft behandeld. Mijn probleem is: ik als nette vrouw van 57 jaar oud laat mij niet met jij en jou aanspreken door een snotneus van nog geen 20 die daar achter de kassa staat en zeker niet met daarbij nog: op een neerbuigende toon.
Wat zo jammer is, is dat het “oude” personeel dat daar werkte, wel heel netjes was. Eerder had ik ook al zoiets dergelijks met haar collega, een jonge man met net zo’n grote bek.

Kruidvat moet haar personeel eerst maar eens testen op netheid en taalgebruik. En anders zou ik ten zeerste een cursus communicatie aanraden!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.M. van Riemsdijk