Klacht: Onbeschoft personeel!!!

op 21 mei 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Doe al mijn leven lang boodschappen bij AH maar nog nooit zo onbeschoft behandeld .
Ik loop bij de melk vlakbij staat een vakkenvuller bij de wijn met om hem heen zwarte karretje..
Als ik terug loopt moet ik wel langs hem want er komt een vrouw heel snel aangelopen .
Toen ging hij tegen mij zo te keer op een onbeschofte manier , dat ik terug zij goede morgen .
Ik ging door lopen en om de hoek bij de limonade kwam hij weer na mij toe , en zelfs heel dicht bij .
Ik zij dit is ook geen anderhalve meter ..
Of ik het wel allemaal snapte dat ik niet zo langs hem kon lopen ..
Nou sorry ik stond niet 15 min stil en kon even niet anders .
Hij blijf maar tekeer gaan , nou dat laat ik niet toe ben een volwassen vrouw en behandeld mij niet als een kleuter ..
Iedereen loopt daar langs elkaar heen dan moeten ze het eenrichting doen ..
Maar mr was binnen 3 minuten buiten om een sigaretje te roken , dat is gezond !!! En Mischien was het daarom wel te doen nicotine verslaving..
Er loopten zelfs een man zonder mondkapjes binnen waar helemaal niets tegen gezegd werd PRIMA AHBurgemeester Reigerstraat 57, 3581 KM Utrecht
Vrijdag rond 10 uur was heerlijk winkelen daar ..
Er was zelfs een vrouw zo aan het hoesten voor mij die langs hem loopten maar daar zij hij niets tegen !!
Nou bij mij hoofd hij het ook niet meer echt te doen !!!

Begrijp dat personeel beschermd moet worden ..
Maar Hoe je iemand aanspreek is een ding ..
Als je geen zin heb om te werken blijf lekker thuis !!
Was altijd tevreden maar dit ging te ver
Was geen jonge man maar een boven de 40tig

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma minous