Klacht: Onbeschoft personeel

Melanie44 op 20 februari 2021 over Total in de categorie Tankstations

De twee dames die vandaag om 11.30 aan het werk waren op de verlengde marwijk van kooijstraat 40 vonden het nodig om mij meerdere keren over mijn uiterlijk te beledigen. Toen ik aangaf dat ik het niet prettig vond om zo aangesproken te worden lachten ze me beide uit, en riepen mij zelfs na toen ik de winkel verliet. Ik heb de oudere vrouw om haar naam gevraagd maar die weigerde ze te geven. Uitermate onbeschoft en onprofessioneel. De werknemers die je aan de balie te woord staan zijn uiteindelijk het visitekaartje van de winkel, als ik de eigenaar/manager zou zijn zal ik wel 2 keer nadenken wie ik daar neerzet. Ik ben nog nooit zo denigrerend behandeld in welke winkel dan ooit, belachelijk.

Het oude team dat er werkte was erg vriendelijk en er hing altijd een leuke sfeer in de winkel, sinds die vrouwen zijn aangenomen is het bergafwaards gegaan. Ik kom niet meer terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Total

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Total nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melanie44