Klacht: Onbeschoft personeel

Lisette Valk op 04 april 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Mijn vraag is waarom het dan daar staat. Ze negeert mijn vragen en gaat gewoon door met waar ze mee bezig is zonder op te kijken.Ze heeft mij ontzettend onbeschoft behandeld. Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij het kruidvat. Voor mij de laatste keer bij dit filiaalFiliaal 7973 winkelcentrum Gibraltar Zaandam.
Er staat in de winkel een zuil met Nivea Bodymilk voor onder de douche.
Er staat een kaart geschreven met 21 gratis. Ik neem er 3 mee. Volgens de mevrouw achter de kassa is dit niet zo. In haar kassasysteem staat 11 gratis. Ze loopt helemaal niet blij mee naar de zuil en houdt vol dat dit niet waar is. Een andere medewerkster achter de kassa zegt tegen haar dat ze dit gewoon moet meegeven. Volgens haar is wat in de kassa staat waar. .

Ze had moeten uitleggen dat dit een vergissing was en ze had het toch moeten meegeven wat de andere verkoopster ook zei.. Ik betaal er ook voor.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door