Klacht: Onbeschoft + onprofessioneel personeel

op 07 augustus 2017 over Golden Tulip in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vriend heeft afgelopen zaterdag zijn enkel gebroken in de hotelkamer. Een manager regelde een ‘rolstoel’ om hem naar de taxi te brengen. Deze mevrouw kwam totaal niet meelevend over en beschuldigde ons er zelfs van dat de rekening van de overnachting niet was voldaan.. Terwijl dit bij aankomst is betaald. Dit kregen wij 3 maal publiekelijk om onze oren, zelfs toen ik tweemaal het afgeschreven bedrag op mijn bank account kon aantonen! We zijn zwaar beledigd en ontdaan door het personeel

Gewenste Oplossing:

Het aanbieden van excuses plus het storneren van de hotelovernachting a €89,-

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Golden Tulip

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Golden Tulip nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tamara Bottenberg