Klacht: Onbeschoft gedrag winkelmedewerker Almelo

op 26 december 2012 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Twee weken geleden een Sony telefoon gekocht bij de Telfort winkel te Almelo. Bij het aansluiten van het ding om op te laden blijkt het laadsnoertje stuk te zijn. Geen acute nood, het is een simpel ISDN snoertje en die van mijn andere telefoon past ook, dus laden is mogelijk. Vandaag -22/12/12- terug naar de winkel met aankoopbon en het kapotte snoertje. Nadat ik uitleg uit wat het probleem is vraagt die goser achter de toonbank naar de gekochte telefoon. Niet bij me zeg ik naar waarheid. Ik vertel erbij dat het simpel te testen is en dat volgens mij de micro ISDN stekker het euvel is. Krijg ik de reactie dat hij niets voor mij kan doen zonder de telefoon omdat hij DAAR GEEN ENKELE TELEFOON HEEFT! Ik dring nog aan maar de klantgerichte medewerker blijft enkel herhalen wat hij al zei: Zonder telefoon kan ik niets voor u doen. Bullshit dus!
Honderden telefoons aanwezig in de winkel en hoezo klant- en oplossingsgericht aan het werk zijn. Eens Telfort, maar niet nog eens dus!

Heel simpel......een nieuw laadsnoertje voor de Sony telefoon.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Alle klachten die gemeld zijn door Frans1959