Klacht: Onbeschoft gedrag buschauffeur

op 05 juli 2017 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

Op vrijdag 9 juni zat ik rond 10.00 of 11.00 uur in de bus 47 richting Bijlmer Arena. Bij de halte florijn stapte er een aantal mensen voorin. Bij de middelste deur stond een aziatisch uitziende vrouw met een kinderwagen te wachten tot ze naar binnen kon. Dit duurde best lang, de vrouw drukte toen op de knop naast de deur, waarschijnlijk omdat ze dacht dat ze de deur zelfs moest openen. De busschauffeur (Nederlands, blank, donker haar, oudere man) riep toen keihard: AFBLIJVEN!!! Terwijl hij een slaande beweging maakte met zijn hand in de lucht. IS HET EEN NOODGEVAL??? schreeuwde hij toen. Na ongeveer 20 seconden deed hij de deur open. De vrouw stapte duidelijk beschaamd de bus in met de kinderwagen en haar hoofd naar beneden terwijl ze sorry, sorry zei. Ik vind het niet kunnen dat een buschauffeur zijn passagiers zo bejegend, zo praat je niet tot iemand!. Het duurde best lang voordat hij de deur open deed dus de vrouw dacht dat ze het zelft moest openen. Als hij zijn baan zat is, moet ie maar lekker ander werk gaan zoeken en het niet afreageren op anderen. Ik durf te wedden dat hij ook netjes behandeld wenst te worden bij een dienstverlenende instantie, dus dan moet ie ook hetzelfde doen.

Klantvriendelijkheid naar passagiers toe.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mellll28