Klacht: Onbeschoft gedrag

pvrolijk op 13 oktober 2020 over Gall & Gall in de categorie Slijterij

Een paar weken geleden ging ik naar de Gall Gall om een flesje te halen.
Ik ben een trouwe klant van de Gall Gall en ik ga daar wekelijks heen.
Ik stond in de rij, maar de vrouw die achter de kassa werkte riep een ander klant naar voren en zij wilde de man als eerste helpen. Ik zei er wat van, ik zei:
Maar mevrouw u ziet toch dat ik in de rij sta, maar u roept toch de meneer om hem te helpen, dus hoe kan dit?
De mevrouw zei dat ze de meneer toch ging helpen en dat ik maar moest wachten. Ik zei tegen die mevrouw, maar mevrouw hoe kan het dan dat u toch uw zin doordramt en mij niet wilde helpen? Ze zei dat ik niet moest zeiken en dat ik nu aan de beurt was. Toen ik aan de mevrouw zag dat ze chagerijnig was en een negatieve houding had, zei ik: ik wil niet meer door u geholpen worden en pakte ik mijn fles en liep naar de andere kassa toe om door iemand anders geholpen te worden. Maar toen kwam het, de mevrouw was er niet mee eens en trok de fles wisky uit mijn handen en ze zei met een luide stem, jij gaat niet naar een andere kassa toe, jij word door mij geholpen zo niet, dan kunt u vertrekken. Een collega man die daar ook werkte zag alles gebeuren en ik liep naar hem toe, en ik vroeg om hulp, zodat ik geholpen kon worden en ik wilde dat de mevrouw wat rustig deed, De meneer antwoorde: je hebt het gehoord, of je rekent af, of je vertrekt?
Ik ben maar weggelopen uit de Gall Gall en ging naar de sercurity van de Alberthein XL… ik heb mijn verhaal gedaan en de sercurity liep met mij mee naar de GallGall en hij scande de fles voor mij, en ik heb de sercurity betaald en zo kon ik toch mijn fles kopen.

Wat mij dwars zit is:

Hoe kan ik zo behandeld worden door een werker en werkster van Gall Gall?
Ik vind dit niet kunnen, en dit mag ook nooit meer voorkomen want zo jagen ze klanten weg, en ik wil niet maar naar de Gall Gall aan de Jan Heijnsstraat: 10, 5041 GB in Tilburg naast de grote Alberthein XL.

Toen ik wegliep werd er nog nageroepen:
Als u er niet mee eens bent kunt u een klacht indienen.
Bij deze wil ik een klacht indienen en dat er serieus naar gekeken wordt.

Met vriendelijke groet;

Patrick Vrolijk

Als er een excuses komt, en dat de medewerker en medewerkster ontslagen worden.

En ik wil een tegoed bon van Gall Gall.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gall & Gall

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gall & Gall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pvrolijk