Klacht: Onbeschoft gedrag

op 06 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn man en ik kwamen met de sprinter uit s hertogenbosch. Vertrek 15.52. We arriveerde in geldermalsen precies op tijd. Vandaar wilde wij verder reizen naar leerdam. Wij rende naar de inchec paal. Je moet daar uitchecken bij ns en inchecken bij ariva. Het was druk. Wij rende naar een andere paal die rustiger was. Er waren nog ong 6 mensen die in moesten stappen. De trein reed echt voor onze neus weg. De bestuurder van de trein deed dit bewust. Hij zag ons , hing uit het raampje. Gvolg was dat wij een half u moeten wachten. Ik heb al veel gereisd. Maar heb nog nooit zulk onbeschoft gedrag meegemaakt!!!

Meestal wel maar nu helemaal niet!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 september 2018 om 17:26 geantwoord

Beste mevrouw Hoefnagel,

In uw klacht geeft u aan dat u van Geldermalsen naar Leerdam wilde reizen en dat het erg druk was bij de incheckpalen. Hierdoor was wat meer tijd. Met als gevolg dat de trein voor uw neus wegreed. Het is zo dat als de machinist het teken krijgt om te vertrekken hijzij niet mag wachten. Ik dit doorsturen naar de regio zodat het besproken kan worden. Onze excuses voor het ongemak!

Jimmy
Klantenservice Arriva

Heeft op 06 september 2018 om 17:54 geantwoord

Natuurlijk moeten treinen op tijd rijden, maar deze trein had echt wel 20 seconden kunnen wachten. Ik hoorde van anderen dat dit regelmatig zo gebeurd. Niet zo netjes van ariva. Misschien is het ook een idee om dat apparte inchekken af te schaffen. Dat scheelt heel veel tijd!

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Hoefnagel