Klacht: onbeschoft gedrag

op 01 juli 2017 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

goeie middag beste mederwerker van de het GVB
ik en mijn partner (die in de rolstoel zit voor herstel)
het betreft voertuig nummer 2072 lijn 9 richting Diemen sniep
dat was omstreeks 15.25
het begon al bij de halte Hogeweg (Amsterdam)
daar weigerde zij de plank uit te schuiven echter weigerde ze hulp te bieden gelukkig wilde een persoon in de tram mij wel helpen om mijn vriend de tram in te helpen toen we eenmaal de tram in zaten vroeg ze heel erg chagerijnig of we gratis vervoer hadden waar op ik zei mogen wij eerst zorgen dat mijn vriend goed op zijn plaats zaten toen kreeg ik een woorden wisseling met de conductrice van de tram
bij het uitstappen op de halter Nic. lublinkstraat te Diemen deed ze wel normaal de deur open maar weigerde weer haar medewerking te tonen om de plank dit keer wel uit te schuiven helaas was dit niet het geval in plaats daarvan stak zij haar middelvinger op waar op mijn vriend haar herinner aan het klantvriendelijkheid ook bij haar werkzaamheden betreft. Die zei letterlijk, klantvriendelijk mag ook wel en hoort ook bij gehandicapten te helpen

dat de klacht in behandeling word genomen en dat het niet meer gebeurt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sigeourny