Klacht: onbeschoft en oneerlijk

op 10 juli 2012 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben parasol klem besteld voor de kinderwagen.
Toen deze (na weken)binnen was bleek het de verkeerde te zijn.
Waarop de verkoopster (in Utrecht kanaleneiland)vertelde dat ik de verkeerde kinderwagen had gezegt. beetje raar om de klant de schuld te geven, tewijl ik met de kinderwagen daar sta.
Na 2 weken hebben wij de goede ontvangen maar brak na een week weer af. Wij terug naar de verkoopster en ze vertelde zonder bon doen we niets, raar we staan in het systeem ze ziet dat hij is afgebroken en we hebben bij haar opgehaald en betaald.De arrogantie van die verkoopster is rond uit belachelijk. Die blik hoe ze keek alleen al. Als of wij achterlijk zijn en zonder bon kan er niets.

Gewenste Oplossing:

Volgens mij heb ik geen bon nodig, het gaat hier om een klip van een € 10,- gaat nergens over. die ze zelf 2 keer heeft besteld en nu van niets meer weet?
Ik heb de klip al bij Baby dump gehaald
Stik maar in je klip

Alle klachten die gemeld zijn door Klim