Klacht: Onbeschoft en dom

op 30 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Vanmorgen 30-07-2016 zette ik mijn tv aan en ja hoor…zwart beeld. Ik check de Tele2 site op storing en nee geen enkele storing terwijl mijn tv toch nu al ruim een uur op zwart staat. Dus maar bellen met Tele2, krijg ik ene Ben aan de lijn en die presteert het om te zeggen dat mijn tv-kabel te lang is…. de tv-kabel is meer dan 2 meter (6 meter) en functioneert al jaren perfect maar nu er een storing is ligt het aan de kabel en moet ik mijn tv maar binnen 2 meter van de hoofdaansluiting plaatsen…mijn woonkamer omgooien omdat Tele2 een storing heeft????
Op mijn vraag of Tele2 niets anders kan doen is het antwoord nee! Ik ga hier niet mee accoord en wil graag doorverbonden worden met een andere collega maar dat weigert deze Ben pertinent.
Ik heb de verbinding verbroken en nogmaals ingebeld maar daar werd ik ook niet wijzer van helaas.
Omstreeks 16:30u nogmaals gebeld en deze Tele2er wilde een storingsmonteur sturen maar als de fout bij mij zat kostte me dat 79 euro. Ik ging accoord en werd doorgeschakeld met…. een Tele2dame die ontkende dat er storingsmonteurs bestonden??? Het enigste wat ze kon en wilde doen was een melding maken voor KPN dat de lijn doorgemeten werd a.s maandag. Een heel weekend zonder tv….oeps.
Maandag zelf maar weer gebeld met Tele2 en kreeg de volgende mededeling: KPN zegt dat er voldoende signaal bij u binnenkomt maar Tele2 kan niets aan uw huidige situatie veranderen en de enigste oplossing die Tele2 kan aanbieden is overstappen!!! Fijne dag verder….
Ik heb meteen de KPN gebeld en de situatie uitgelegd en ik had voldoende signaal en kon meteen overstappen….uh, dat duurt wel een maand ivm de regels van Tele2…dus een hele maand geen tv omdat Tele2 verzaakt en weigert mee te werken aan een snelle noodgedwongen overstap.

Tele2 mag excuses aanbieden voor het gebrek aan service en me heel snel overzetten naar KPN en me compenseren voor het ongemak.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RichardManders 1971