Klacht: Onbeschoft behandeld zoetermeer

op 12 september 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Goedenmiddag,

Vandaag naar de jysk winkel in zoetermeer gebeld om te vragen of er nog anti slip badmatten waren.
Ik had ze in de folder zien staan en wilde weten hoeveel er nog in voorraad waren. Ik kreeg meneer X aan de telefoon. X wist volgens mij helemaal niet waar ik het over had maar hij zou wel even gaan kijken. Ik heb verteld.dat het de antislipmatten zijn van.54×54 .
Nee die zag hij niet liggen. Ik vertelde X nog een keer dat het witte antislipmatten zijn met van.die nopjes eronder. X was.zoekende..
Helaas werd ik hier wat nerveus van en bedacht me om naar de winkel in zoetermeer te gaan en het zelf te gaan bekijken. X loopt mee en ik zie ze.meteen voor mij neus liggen! ( X was helemaal niet gaan kijken tijdens telefoongesprek..haha) maargoed..
Ik zeg tegen X hier liggen ze 54×54!
Ja zegt X dat klopt, maar je heb niet gezegt dat er nopjes onder zaten.
Nou word toch door een medewerker als.leugenaar neergezet! Ik heb naar zijn manager gevraagd maar ik.kreeg grof gezegd een grote mond. Sorry hoor maar is de klant ook koning bij.jullie? Nou bij X niet! Vervolgens loop ik met mij 11 badmatten naar de kassa. ( hulp is niet aangeboden want X liep weg) en X begint met mij artikel te scannen zonder dat hij wat zegt! Ik zeg tegen X dat ik niet door hem geholpen wil worden.gelukkig kwam zijn vriendelijke super behulpzame collega mij wel op de juiste manier helpen. (Irith)
Afgerekend super vriendelijk behandeld en weggegaan.. maar … hoe brutaal en onvriendelijk word ik behandeld? Door een medewerker van.jullie… hij moet zich dood schamen.
Sorry.maar ik laat.mij niet zo behandelen en wil dit graag gemeld hebben en dat ik GEHOORD ben.
Ik hoop dat dit bericht serieus opgenomen zal worden! Bvd!

Als ik netjes word behandeld en geholpen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

Bericht van Jysk

7 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw Pricilla, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft opgedaan bij één van onze winkels. Dit is niet de uitstraling die wij willen zien. Onze excuses hiervoor. Onze collega zal hier op aangesproken worden. Wij sturen uw bericht door naar de manager van de winkel. Met vriendelijke groet, Micheline

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Priscilla 28

7 maanden geleden - Wat fijn dat er zo snel en serieus op word gereageerd! Super!

Alle klachten die gemeld zijn door Priscilla 28