Klacht: Onbeschoft behandeld en niet willen ontbinden

Nickzzee op 02 april 2018 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik ben 1 keer wezen trainen en het personeel smeerde een jaarcontract aan. Hierin gaven ze aan dat er 14 dagen bedenktijd op zat. VOLGENDE DAG uitgeschreven en toch willen ze het contract niet ontbinden. Je hebt ten slotte volgens het burgerlijk wetboek altijd minimaal 14 dagen bedenktijd.

Helaas ben ik onrespectvol behandeld door het personeel en wilde ik daarom het contract opzeggen.
Het personeel heeft toen de dag erna excuses aangeboden voor hun uitlaten tegenover ons(via een vriend die hier al jaren zit)

Weg met het contract

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

Bericht van fit for free

4 jaren geleden - Hi Nick. We vinden het erg jammer dat je een nare ervaring hebt gehad bij één van onze clubs. Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling. Het recht om het contract te herroepen vervalt als je gebruik hebt gemaakt van de faciliteiten. Dit is waarschijnlijk ook aangegeven in de club. Uiteraard kun je ook gebruik maken van de faciliteiten in een van onze andere clubs.

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 09 april 2018 om 17:35 geantwoord

Hoi Nick. Heb je ons vorige bericht gelezen Zie onderstaand:

We hopen dat alles duidelijk is. Als je verder nog vragen hebt, kun je altijd contact op nemen met onze klantenservice. Zie link voor de contactinformatie: https:www.fitforfree.nlcontact-met-fitforfree

Alle klachten die gemeld zijn door