Klacht: Onbeschoft behandeld

op 06 juni 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

AH vlaardingen centrum.

Ik Yaren (24) ben met mij chihuahua (kleine hond) op mn schoot se winkel ingegaan en deed mijn boodschappen. Een vriendelijke mevrouw gaf aan dat het niet mocht en dat ik wel nog mocht afrekenen. 2 sec later kwam er een menneer om aan te geven dat alleen aangelijnde honden de winkel in mochten, wat volgens mij onzin is. En toen ik aangaf dat ik dat had vernomen van zijn collega en at ik zou afrekenen zei hij: “ ja?, ga er maar uit” en liep achter me aan alsof ik een of andere crimineel ben die iets ergs heeft misdaan. Ik was alleen onwetend en wist niet dat het niet mocht. Hoe ik door die meneer werd behandeld heeft me zeer verdriet toegebracht en schaamte! Het was een oudere meneer. Hij kon ook zeggen ik wil u vriendelijk verzoeken om de supermarkt te verlaten door deze redenen. Ipv zo lelijk mij eruit gooien. Ik zal mijn boodschappen niet meer doen bij de AH, omdat ik werd behandeld als een crimineel.

Wanneer mensen worden aangenomen met een beetje communicatie skills en ze klant vriendelijk zijn. Zo behandel je je klanten niet en juist deze emotionele band met een merk zou niet kapot moeten gaan. Ik ben zeer lelijk behandeld, ik heb liever dat de meneer die mij zo heeft behandeld een waarschuwing krijgt of wordt bijgeschoold over hoe je met mensen om moet gaan!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yaren.010