Klacht: onbeschoft

[email protected] op 08 januari 2015 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Vakantieveilingen.nl has resolved this complaint
âś… Klacht opgelost op 15 januari 2015
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer / mevrouw, Bedankt voor uw geduld. Wij hebben bericht van de aanbieder ontvangen en deze vind het vervelend dat u deze ervaring heeft met zijn bedrijf. Hij zal uw ervaringen meenemen in een verbetering van zijn bedrijf. Gezien...

Categorie Vakantie Veilingen
Status Opgelost
Datum 8 januari 2015

Een klant heeft ervaren dat de telefonische klantenservice van Vakantieveilingen.nl onbeschoft was. Na een lange wachttijd zonder muziek en een ongepaste reactie van de medewerker, voelde de klant zich niet serieus genomen. De klant suggereert dat het bedrijf extra personeel zou moeten aannemen om de service te verbeteren.

Mijn Klacht:

Ik vindt en meerdere met mij( lees ik wel) dat je ronduit onbeschoft behandeld wordt aan de telefoon bij de dunja haman eindhoven
na een half uur in de wacht te hebben gehangen met een doodstille telefoonlijn nog geen muziekje te horen
zodat ik onderhand dacht dat er niemand meer aan de lijn was
heb ik neergelegd
en teruggebeld
wordt ik me daar zojuist 7/1/2014 …17.00 uur onbeschoft te woord gestaan
Ik heb er wat van gezegd
ja mevrouw u moet toch aan de lijn blijven hangen anders kan ik niets voor u doen
ik wilde nog wat zeggen
maar kreeg te horen ja daag….
andere mensen hebben gereserveerd
is dit klantvriendelijk
daar bel ik ook voor zeg ik….
mischien moeten ze eens iemand extra in dienst nemen
vakantieveilingen ik vindt dit ronduit slecht
daar betaal je dan nog 50 euro voor
mijn zin om er heen te gaan is ronduit helemaal over
kan ik mijn geld terug krijgen
of op zijn minst een andere bon voor wel wat leuks uit eten voor mijn part……waar de klant koning is
ik kan dit ook melden bij radar voor de koude douche
ook voor vakantieveilingen uiteraard
en kom nu niet aan dat ik het moet bespreken met de dunya haman want dat heb ik gedaan
kan het wel gaan rondvertellen aan een ieder die het wil weten
misch moeten jullie eens contact opnemen met de eigenaar

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als dit op een nette manier wordt opgelost
want mijn zin om erheen te gaan is op dit moment ver te zoeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u ontevreden bent over 1 van onze aanbieders. Wij zullen contact opnemen met de aanbieder en de relatiebeheerder om uw klacht te bespreken. Zodra wij van hen een terugkoppeling ontvangen verneemt u dit van ons. Met vriendelijke groet, Fleur - Webcare VV

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 15 januari 2015 om 09:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw geduld.
Wij hebben bericht van de aanbieder ontvangen en deze vind het vervelend dat u deze ervaring heeft met zijn bedrijf.
Hij zal uw ervaringen meenemen in een verbetering van zijn bedrijf.
Gezien de ervaringen wil de aanbieder uw veiling voor u annuleren.
Dit hebben wij dan ook voor u ondernomen. U zult het betaalde bedrag voor de veiling binnen 5 werkdagen teruggestort krijgen op uw rekening.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Fleur - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM