Klacht: Onbeschoft

op 23 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zat om 10.47 op 23 februari in bus 4841 op Leiden centraal. De bus was echter al te laat en meneer stond nog lekker te kletsen met 2 andere collega’s. Toen een oudere vrouw daar wat van zei, vertelde de buschauffeur dat ze voortaan maar moest gaan lopen. Die vrouw is 65+. Ook reed de buschauffeur rustig door toen een paar oudere mensen nog niet zaten. Dit vind ik onacceptabel! Ik eis dat die buschauffeur hier van te horen krijgt! Dit kan echt niet!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als dat stuk sacherijn wat meer gericht is op zijn passagiers, en pas gericht is op tijd wanneer hij vanaf zijn overstap halte of vertrekpunt weg moet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste L_ink, Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden je hiervoor onze excuses aan. Heb je voor mij het lijnnummer? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht L_ink

9 maanden geleden - Het was bus 1 richting Leiderdorp vanaf station de Vink

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 23 februari 2018 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste L_ink,

Dank je wel voor je reactie.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door L_ink