Klacht: Onbeschoft

op 08 februari 2018 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

Vanochtend had ik de bus gepakt om naar mijn werk te gaan. Om 7.51 bij de bushalte Staghof. Vervolgens groet ik de buschauffeur met goede morgen en check ik in en zie ik dat me saldo te laag is. Daarna vraag ik beleef “ zou ik misschien een uur kaartje mogen waarop hij vervolgens zegt “ ehm goede morgen mag ik een uur kaartje” wat heel onbeschoft is. Waarop de buschauffeur mij ook nog chagerijnig en vies aan keek. Dus zei ik dit heb ik ook gezegd waarop hij vervolgens het uur kaartje brutaal aan me geeft. Hier ben ik niet van gediend. Terwijl precies de volgende halte een mevrouw het ook vroeg en hij heel lief en goed met haar om ging. Ik ben een vrouw van donkere kleur en vindt dit heel rasistisch en voel me zeer aangevallen. Zo laat deze meneer me dag beginnen en hij hoort gewoon met respect tegen me te praten. Dit is zijn baan en hij moet dat gewoon accepteren. Dat hij chagerijnig was is een ding maar dat hij dat vervolgens op mij afreageerd dat is de druppel. Ik wil nogmaals zeggen dat ik hier niet van gediend bent en verwacht dat hij hier op geattendeerd wordt.

Ik zou pas tevreden zijn als deze meneer hierop wordt aangesproken en dat dit niet nog eens gebeurd.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fenan