Klacht: Onbeschoffe medewerker

op 22 februari 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Tijdens mijn bezoek aan de albertheijn togo op leiden centraal aan de kant van spoor 8 en 9.
Een vriendin van mij was sigaretten gaan kopen en ik was met haar mee omdat ik zelf ook sigaretten wilde kopen, ik stond achter haar in de rij.
Zij vroeg om de sigaretten die zij wilde. Moest haar ID laten zien. Ik moest van deze man ook mijn ID laten zien, terwijl ik ver achter haar in de rij stond te wachten.
Ik vroeg waarom. Liet alsnog mijn rijbewijs zien. Kreeg een boze blik. En er werd ons vertelt dat wij maar een andere winkel moesten zoeken voor haar sigaretten en die van mij ook. Niets wees er ook op dat wij ‘bij elkaar’ zouden horen

Ik vind dit niet kunnen.

Wanneer ik iets van vergoeding krijg, aangezien ik nu pas de geledenheid heb om sigaretten te laten als ik op mijn eindpunt hoorn station ben.
Ik heb een lange heftige dag achter de rug en wilde graag even sigaretten halen. Net zoals mijn vriendin.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tessajvwx