Klacht: Onbeschofde behandeling

op 13 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

In de blokker op colmschate (winkelcentrum flora) waren wij op zoek naar een koffiezetapparaat. Bij die afdeling liep niemand rond en er hing een belletje. We hebben minimaal 10 minuten staan wachten en 3x gebeld. Er kwam niemand…. toen ik vervolgens naar voren liep naar de kassa en aan de meneer daarachter vroeg of ze misschien het belletje niet gehoord hadden. Kreeg ik een antwoord van misschien niet. Ik vroeg sorry heeft u dat niet gehoord? Misschien ziin we druk kreeg ik op een sarcastische en onbeschofte toon als antwoord. En dat terwijl meneer samen met een andere collega bij de kassa stond. Er stond 1 andere klant bij. Ik heb besloten om op zo’n manier ergens anders wel mijn spullen te kopen. Jammer dat er zo onbeschoft gereageerd werd en dat hij niet even kwam melden dat hij druk was.

Mvg Vos

Als meneer of mevrouw even waren gekomen op het gerinkel van het belletje en hadden gezegd dat er zo iemand zou komen. Dan had ik alle begrip gehad. Maar ga niet 10 minuten doen alsof je een belletje niet hoort en dan zo vreemd en sarcastisch reageren.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 13 juli 2016 om 15:41 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Wat jammer dat u een negatief gevoel heeft overgehouden aan uw bezoek aan Blokker. Dit is uiteraard niet wat wij voor ogen hebben. Ik bedank u voor de moeite die u heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ontevredenheid.

Blokker hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid en servicegerichtheid en er wordt hier veel aandacht aan besteed. De situatie die u beschrijft komt dan ook niet overeen met de ideale klantgerichte dienstverlening waar wij naar streven.

De hoofdtaak van de medewerkers in de winkels is het assisteren en adviseren van de bezoekers. In het geval dat het door drukte in de winkel wat langer duurt voordat u geholpen kan worden, hoort u zeker op een vriendelijke en beleefde manier behandeld te worden. Het spijt mij te horen dat u in de winkel genegeerd en op onvriendelijke wijze te woord bent gestaan. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan.

Om soortgelijke situaties in de toekomst te kunnen voorkomen, wordt uw klacht intern besproken met de rayon- en bedrijfsleider.

Saskia
Blokker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Olijfwilgpad