Klacht: onbeschaamd artikel

op 10 augustus 2016 over Trouw in de categorie Kranten - Landelijk

Vorige week vrijdag of donderdag stond er een artikel over paleontholoog Eugene Dubois in de verdieping van Trouw. De manier waarop de schrijver het over creationistische fundamentalisten is niet minder dan beschamend, een schandvlek voor een voormalige christelijke krant. Afgezien van het feit dat de fossielen van Eugene Dubois niets bewijzen, is het gewoon een schandaal zoals christenen hier door de modder worden gehaald. Eigenlijk zou ik de krant moeten opzeggen. In ieder geval is hier mijn klacht! Met vriendelijke groet, Mark Benninga, Hardenberg

Stoppen met goedkope kritiek over mensen die Genesis serieus nemen. Stoppen ook met allerlei populairwetenschappelijke artikelen over de evolutietheorie die alleen maar op napraten gebaseerd zijn. Toestaan dat mensen die niet in de evolutie geloven hun eigen argumenten ten beste kunnen geven in ingezonden stukken of via een schrijversdebat.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trouw

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mark Benninga