Klacht: Onbereikbare klachtenservice

op 08 juli 2021 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben een reis naar Portugal gereserveerd. Over een paar dagen vertrekken we. De Algarve zijn oranje. Ik heb een paar keer telefonisch contact met Sunweb opgenomen, het bandje blijft continue herhalen, iedere keer moet je nr 2 intoetsen. Na een half uur heb ik de verbinding verbroken. Herhaaldelijk geprobeerd maar onbereikbaar. Tevens via social media, contactformulier en noodnummer geprobeerd. Wij willen onze vakantie kosteloos annuleren of omboeken, maar dat is op deze manier onmogelijk. Sunweb krijgt van ons een 0. Tevens moesten we ruim een jaar wachten tot dat we ons geldbedrag terugkregen, dat hebben we nu besteed. Nooit meer Sunweb.

Als onze reis kosteloos geannuleerd kan worden en ons geld teruggestort wordt, zodat we een andere reis kunnen gaan reserveren bij een touroperator die wel bereikbaar is.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 15 juli 2021 om 13:31 geantwoord

Goedemiddag Sharon,

Ik zie dat u ondertussen al contact met ons heeft kunnen opnemen. Fijn om te zien dat uw uw vakantie heeft kunnen omboeken naar het mooie Kreta. Ik wens u alvast veel plezier op vakantie. Ga er van genieten.

Ashwin
Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door sharonjanse