Klacht: onbereikbaarheid om navigaitefout te melden

op 12 december 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Ik maak een account aan en er komt melding”u heeft er al een”. Toets ik ww vergeten in. Krijg ik melding u krijgt direct email. Vaak geprobeerd maar geen email. Ik wil gewoon een fout melden, waar we veel last van hebben.

Als bereikbaarheid van ons huis op de juiste manier wordt aangegeven. Laatst stond de ambulance zelfs op een verkeerd punt die bij ons moest zijn. Post.nl etc klagen ook steen en been. Ik wil gewoon een fout simpel melden en opgelost hebben.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Bericht van TomTom

3 weken geleden - Beste Woudt, Vervelend om te horen dat je het wachtwoord niet kan resetten, ik heb daarom je gegevens doorgestuurd naar onze technische afdeling om uit te zoeken waarom dit niet lukt. Zodra wij een reactie hierop terug hebben zullen wij u via de e-mail l.woudt@quicknet.nl verder informeren. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yin van TomTom

Alle klachten die gemeld zijn door weertje