Klacht: Onbereikbaar voor order

op 05 april 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juli 2016 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hej Hayte,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je niemand kon bereiken! Heb je ondertussen al je bestelling kunnen doen?

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

Met vriendelijke groet,
IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door hayte