Klacht: Onbereikbaar tijden Corona periode

op 11 mei 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Vlucht is geannuleerd maar je hoort niks van cheaptickets en ze reageren niet op mijn mail en telefonisch niet bereikbaar.

Als wij netjes te word gestaan worden en de reissom terug hebben ontvangen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

Cheaptickets.nl

Heeft op 11 mei 2020 om 14:47 geantwoord

Beste Sandra,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie. We doen onze uiterste best, maar door de enorme drukte is het helaas niet altijd mogelijk tijdig te reageren.

Door de drukte zijn we momenteel niet telefonisch bereikbaar. De wachttijden zijn dermate dat we klanten niet goed en snel genoeg te woord kunnen staan. Het enige e-mail bericht dat we ontvangen hebben is 4 maanden geleden beantwoord. Op 24 april is een e-mail vanuit Easyjet doorgestuurd. Hierin staat beschreven hoe je de vlucht kunt wijzigen, teruggave van betaling of voucher kunt aanvragen. Mocht dit nog niet gelukt zijn adviseer ik je contact op te nemen met Easyjet om de restitie in gang te zetten of alsnog een mail te sturen naar Cheaptickets.nl.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Moniek
Klantenservice Cheaptickets.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Niksje