Klacht: onbereikbaar en onbeleefd

op 28 mei 2021 over International Card Services in de categorie Creditcards

Na online identificatie om creditcard van mijn vader te deblokkeren toch een brief ontvangen dat identificatie niet goed is gegaan. Vader (79) in paniek, dus ik bellen. Na 12 minuten (!!!!) in de wacht te hebben gestaan een zeer ongeïnteresseerde zuchtende dame aan de telefoon gekregen en op mijn vraag of ze mijn vader een alternatieve identificatie kunnen bieden en deze kunnen toesturen, weigerde mevrouw dat te doen, want mn vader moest zelf bellen. Ongehoord!

Wanneer een brief aan m'n vader was gestuurd hoe hij zich alternatief kon identificeren voor z'n kaart.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar International Card Services over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door International Card Services in behandeling genomen

Bericht van International Card Services

1 maand geleden - Beste dijkshoorn15373, Wat vervelend voor uw vader dat de identificatie niet goed is gegaan. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat u graag voor uw vader een alternatief wilde regelen. Het bespreken van de identificatie is alleen mogelijk als uw vader daarbij aanwezig is. Vanwege de privacy is het van belang dat uw vader hiervoor toestemming geeft. Dit betekent uiteraard niet dat we niet met u mee kunnen denken en kunnen aangeven op welke manier u te werk kunt gaan. Het spijt ons dat dit tijdens het telefoongesprek niet is gebeurd. Graag nemen we contact op met uw vader om de kwestie met hem te bespreken. Hiervoor hebben we zijn gegevens doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Eén van de medewerkers van deze afdeling neemt zo spoedig mogelijk contact op met uw vader. Met vriendelijke groet, International Card Services

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat International Card Services een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

International Card Services

Heeft op 31 mei 2021 om 15:13 geantwoord

Beste dijkshoorn15373,

We vinden het spijtig dat de identificatie van uw vader voor problemen heeft gezorgd. Om deze kwestie met te bespreken hebben we zijn gegevens doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Eén van de medewerkers van deze afdeling neemt zo spoedig mogelijk contact op met uw vader.

International Card Services

Heeft op 31 mei 2021 om 15:20 geantwoord

Er is inmiddels contact geweest met mijn vader, dus doe dit svp niet nog eens, dat is alleen maar meer verwarrend voor hem.

Alle klachten die gemeld zijn door dijkshoorn150373