Klacht: Onbereikbaar en komen afspraken niet na

op 20 september 2018 over Total in de categorie Tankstations

Ik heb helaas mijn bedrijfje moeten staken. Voor mijn bedrijfje had ik een contract met Total Gas en Power. Op dit moment staat het bedrijfspand leeg en wordt er geen stroom verbruikt. Hierover heb ik Total geïnformeerd. Ze zouden het maandbedrag aanpassen van 429 euro naar 50 euro per maand. Ook zouden ze alleen digitale correspondentie versturen omdat er geen postadres is op het adres. Beide afspraken komt Total niet na. Ze sturen alleen maar mails met een herinnering, dus de originele factuur komt niet eens bij mij aan. Steeds nog weer met hetzelfde hoge voorschotbedrag. Telefonisch zijn ze niet te bereiken, per chat krijg ik door dat ik ze moet bellen. Op mail wordt niet gereageerd en als er gereageerd wordt duurt dit 14 dagen.

Zodra ik iemand aan de telefoon kan krijgen om dit probleem op te lossen. Ik lees puur en alleen maar klachten over de bereikbaarheid van de zogenaamde customer service.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Total

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Total nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henrieke Pauw