Klacht: Onbereikbaar – data aanpassen

op 21 juli 2016 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

al enkele dagen proberen we citytijger te bereiken, echter is ons dit niet gelukt. Steeds zijn de lijnen overbelast of is er een maximale wachttijd. Wij wilden onze gegevens aanpassen omdat deze foutief op onze coupon vermeld zijn. Hiervan willen we graag via email op de hoogte gesteld worden.

Wij zijn tevreden zodra onze gegevens aangepast zijn en wij kunnen genieten van ons dagje Parijs. Ook zouden wij graag een verbetering van de site willen zien, waarin we zelf onze EIGEN gegevens kunnen wijzigen en niet telefonisch hoeven door te geven. Dit zorgt alleen voor enorme frustraties en vertraging.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Citytijger.com over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Citytijger.com in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Citytijger.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Citytijger.com

Heeft op 21 juli 2016 om 15:31 geantwoord

Beste Lisa,

Hartelijk dank voor deze feedback.

Op onze website, Facebook en Twitter staat vermeld dat wij een telefoonstoring hebben. Hierdoor is het niet tot slecht mogelijk om te bellen naar ons telefoonnummer.

De passagiersgegevens kunnen niet zelf gewijzigd worden in Mijn CityTijger omdat wij hiervan op de hoogte gesteld moeten worden. Denk aan douanelijsten en andere lijsten die op orde moeten zijn.

Omdat er een telefoonstoring gaande is, kunt u mailen naar travel@citytijger.com. Tot 17:00 is er gegarandeerd reactie binnen 30 minuten. Morgen zou alles weer normaal moeten werken.

Hartelijke groet,
M. Leeuwesteijn
CityTijger.com

Alle klachten die gemeld zijn door Lisagydc