Klacht: onbereikbaar

op 03 februari 2014 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Mijn eerste nicer dicer werd verafgegaan door een aanmaning met dreiging tot toeslag zonder dat ik ook maar iets had ontvangen….nu een maand geleden weer een nicer dicer besteld voor mijn zus en weer nog niets ontvangen…ben wel niet van plan om op voorhand te betalen…dat werd ook niet vermeld aan de telefoon…nu zie ik al die klachten van mensen die hun geld kwijt zijn???is dus zeker mijn laatste dicer geweest..en in godsnaam wat scheelt er met die telefoonlijn? Klantenservice is onbereikbaar en je kan betalend een half uurtje muziek beluisteren..nee hoor tommy niet goed bezig.

Dicers versturen met keuze van betaling achteraf...geen mens riskeert toch nog voorafbetaling op deze manier...en een waardige klantenservice a.u.b die weet hoe je de telefoon moet opnemen???

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 03 februari 2014 om 14:24 geantwoord

Klant per e-mail verzocht om ons de juiste gegevens toe te zenden daar wij geen andere bestelling kunnen terugvinden in ons systeem met de opgegeven gegevens.

Alle klachten die gemeld zijn door jojojojelm