Klacht: Onbereikbaar

op 31 augustus 2018 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandelijks word er 10eu van mijn rekening afgeschreven voor Spotify. Geen probleem dacht ik, tot ik op mijn account zag dat ik al die tijd onder family premium sta. En dus eigenlijk niet hoef te betalen.
Wil contact opnemen maar nergens een telefoonnummer te vinden.
Schandalig voor zo’n groot bedrijf.

Gewenste Oplossing:

14x10eu terug. Of een geldige verklaring hoe dit gebeurd kan zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jasper Z