Klacht: Onbereikbaar

op 25 februari 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan op geen enkele manier Light in The box bereiken. Geen telefoon nummer, geen mail adres. Ik wil iets vragen om dan te kunnen bestellen, hoe kan ik toch op de één of andere manier contact maken met dit bedrijf, dank bij voorbaat.

Gewenste Oplossing:

Als ik een mailadres of telefoon nummer heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

7 maanden geleden - Stelt u uw vraag hier en wij zorgen dat het op de juiste plaats terecht komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 25 februari 2018 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Johan Van de Velde

Wij hebben u nu meerdere malen gevraagd om uw bestelnummer, daar wij uw naw gegevens niet in ons systeem vinden kunnen en hier helaas geen reactie op ontvangen hebben.
Wij gaan er van uit dat uw klacht opgelost is. Mocht dat niet het geval zijn, dan kunt u graag via dit platform een nieuwe reactie plaatsen, maar dan gaarne o.v.v. uw bestelnummer.
Of logt u zich in in uw account en dan gaat u naar \"mijn bestellingen\", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op \"een ticket toevoegen\" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden. mvrgr

Met vriendelijke groeten,

Lieneke Jansen
Klantenservice Mini in the Box/ Light in the Box

Alle klachten die gemeld zijn door johan vdv