Klacht: Onbeperkt retourneren aankopen Familyleden blijkt zeer beperkt

op 13 september 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik kwam gister bij IKEA Utrecht met 2 winkelwagens vol met 420 euro aan artikelen om te retourneren. Alles in keurige staat in ongeopende originele verpakkingen, de bonnen vanaf 2011 erbij (allemaal van NAdat familyleden voor het eerst “onbeperkt” mochten ruilen), met familypasnummer erop, familypas had ik ook bij me. Alles helemaal volgens de voorwaarden op de site dus, en volgens diezelfde voorwaarden had ik een tegoedpas van 420 euro moeten krijgen.
Medewerker R. vond de bonnen echter ‘te oud’ en weigerde doodleuk de artikelen aan te nemen die niet meer in het huidige assortiment zitten! Moest ik dus retour met 325 euro aan geweigerde artikelen terwijl ik daar kwam om 25 pakken vlonders te halen die dus vervolgens niet in mijn auto pasten waardoor mijn man ook helemaal naar Utrecht heeft moeten rijden zodat we de vlonders toch mee konden nemen. En we staan nu dus 300 euro rood, die vlonders had ik moeten betalen met de tegoedbon waar ik volgens de IKEA voorwaarden gewoon recht op had!

Tegoedbon van 50 euro als goedmaker voor de tijd de ergernis de frustratie de kosten van roodstaan en de driedubbele reiskosten (ik moet nu immers nog een keer naar IKEA met mijn spullen, dit keer gewapend met een print van hun eigen voorwaarden!) enkel en alleen omdat een IKEA medewerker zomaar zijn eigen regeltjes hanteert.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door samatch