Klacht: onbeperkt bellen naar marokko / slecht communicatie.

op 16 januari 2014 over UPC in de categorie Alles-in-1

UPC hanteert vanaf 11-12 een ander tarief voor bellen naar Marokko naar vastlijnen.ik bel bijna 3jaar lang naar het zelfde vastnummers met maar een start tarief van 0,10 eurocent per gesprek, dat was ons afspraak samen met UPC en dat bevestigt ons contract.Nu en zonder bericht moet ik betalen met een hoge tarief zoals ik naar internationale mobiel nummers bel terwijl ik het zelfde vastnummers heb gebruikt,vreemd genoeg heb ik hier geen brief of mail ontvangen en op tijd voor dat ik een groot bedraag op mijn factuur zie.Het is echt onbegrijpelijk en ongebruikelijk.

Ik betaal zo als voorgaande facturen , 0,10 cent per gesprek naar hetzelfde nummers die ik altijd gebruikt heb ,is er een verandering wil ik een bevestiging er van krijgen met een mail of een brief,op de nieuwe factuur pas kan een weizegging plaats vinden,eerder niet.

kijk goed naar de bijlage ,en je ziet duidelijk hoe een internationaal vastnummer zomaar een internationaal mobiel wordt verwerkt ,onverwacht en zonder enig bericht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fajr