Klacht: onbeleeft en niks op voorraad

op 04 mei 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Goedendag,
Ik heb vorige week woensdag een proteïne shake bij jullie vestiging in Heinkenszand gekocht en hier zou je een gratis shake beker bij krijgen.
Deze hadden ze echter niet meer op voorraad, ik word vriendelijk door een meneer verwezen dat ik het later in de week nog een keer kan proberen en anders de week er op. Dus ik ben die zaterdag daar op weer naar de Kruidvat geweest om te vragen of ze ondertussen al binnen waren gekomen, maar nee hoor ze waren er niet. De manier waarop de meiden die me toen te woord stonden was asociaal, je zag dat ze niet eens wisten waar ik het over had en na veel geklungel en vragen kwamen ze tot de conclusie dat ze de bekers niet meer hadden.
Dus ik denk, nou maandag zal er wel weer nieuwe vracht bijkomen en daar zullen ze vast bij zitten. Dit was uiteraard weer niet het geval. Ik ging die dag toevallig toch naar Goes dus besloot ik het daar ook eens te vragen. Ik ben toen naar 3 verschillende locaties geweest en nergens hadden ze deze beker. Zoals u misschien wel begrijpt begon de moed me toen toch wel in de schoenen te zakken. Ik ben uiteindelijk gister (woensdag 4-5-17) nog een keer langs geweest in Heinkenszand. Ditmaal werd me verteld dat ze niet meer binnen zullen komen. Toen ik dit hoorde was ik woedend, het lijkt bijna wel alsof die bekers nooit zijn binnen gekomen en dat het maar een stomme truc was om die proteïne shakes kwijt te raken. Nu heb ik uiteindelijk vandaag maar zelf een beker gekocht en ik weet 1 ding wel en dat is dat ik niet snel meer naar de Kruidvat zal gaan, of er moet een wonder gebeuren…

Ik zou tevreden zijn als ik mijn geld van de aankoop van de proteïne shake terug zou krijgen, als die aanbieding er namelijk niet was geweest zou ik hem ergens anders gekocht hebben en aangezien ik de aanbieding niet heb gekregen lijkt dit me een gepaste oplossing.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kevinvermeijs